- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Травень
- 2018 Лютий
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2019 Січень
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
Івченко Г. І. “Завдання для розвитку звязного мовлення”
Стаття – важливий публіцистичний жанр, який відзначається ґрунтовним аналізом матеріалу, високим ступенем узагальнення, чіткістю висновків. Використовуючи різноманітні факти, яскраві приклади, статистичні дані, автор статті досліджує злободенні суспільно-політичні проблеми.
Особливе значення для статті мають факти. Їхня роль не зводиться лише до ілюстрування, вони – основа порушеної в статті проблеми.
Детальніше... (архів RAR) 31 kB
Гавриш С.М. “Наслідки аксіом стереометрії”
Навчальна мета:вивчити наслідки про існування площини.Повторити основні методи доведень теорем.
Розвиваюча мета:формувати навички застосування аксіом, конструктивного методу і методу "від супротивного" при доведенні властивостей фігур.
Виховна мета:розвиток алгоретмічної та інформаційної культури як особливого аспекту культури мислення; формування позитивних якостей особистості-розумової активності, пізнавального інтересу.
Матеріали і обладнання:стереометричний ящик
Базові поняття і терміни:аксіоми стереометрії, теорема, методи доведення теорем. Тип уроку;комбінований.
Детальніше... (архів RAR) 6 kB
Яременко Н.Г. “Перетворення сполук фосфору Мікроорганізмами”
Дана методрозробка по спец предмету “ Мікробіологія” до теми “Перетворення мікроорганізмами сполук сульфуру, фосфору, заліза.”
Метою було реалізувати міжпредметні зв’язки з хімією, біологією, землеробством та мікробіологією. Це тому, що діти, які приходять на професію лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу часто не розуміють важливості вивчення загальноосвітніх предметів. А даний урок може довести протилежне. Ігрова форма, із поділом учнів на спеціалістів певних галузей знань, повинна викликати зацікавленість та відповідальність у підготовці до уроку.
Детальніше... (архів RAR) 30 kB
Купрієнко О.М. “Насінництво”
У сучасному землеробстві сорт і високоякісне насіння поряд з іншими агротехнічними заходами мають велике, іноді й вирішальне значення для одержання високих і сталих врожаїв. Правильно підібрані сорти дають можливість без додаткових матеріальних затрат підвищити врожайність сільськогосподарських культур на 2 – 4 ц/ га, а в деяких випадках і більше.
В своїй методичній розробці я зупинилась на основних сортових та посівних якостях насіння, розмноженню сортового насіння одержаного з сортоділянок, на заходах по підготовці насіння до посіву, використавши новітні технології по протруюванню насіння.
Детальніше... (архів RAR) 23 kB
Кривош В.І. “Робота на МТА по догляду за просапними культурами”
Мета уроку: Навчальна – закріпити знання учнів, отриманих на теоретичних заняттях по технології догляду за просапними культурами, рядковий обробіток, провіряти якість роботи і визначати продуктивність і розхід палива. Закріпити уміння і навики проведення ЩТО МТА по догляду за просапними культурами. Виховна – Виховувати в учнів любов до праці, дисципліну, любов до вибраної професії, бажання виконувати роботу якісно в короткі терміни.
Детальніше... (архів RAR) 5 kB